1 juni

Idag är det 1 Juni, och det är hot hot hot! Kollade vädret nu, och det kommer att bli en toppenvecka, synd bara att det är en vecka för tidigt, slutar inte förens den 11 Juni nämligen. Hade en sjukt mysig kväll/natt igår, kom hem vid två tror jag. Lagom många festmänniskor ute då kan jag säga. Nu har alla från släkten åkt hem, dom har ju en bit o åka. Gotland och Växjö. Har inga planer för dagen, men det blir väl att ladda upp och fixa inför morgondagen och veckan. Så brukar det bli, Söndagar gör jag egentligen inget vettigt, haha. Kanske borde sy lite granna. Sen ska jag försöka komma ihåg att fota de senaste inköpen från veckan. Det kommer!
Nu ska jag inte sitta här längre, det är ju kanonväder!

image1227

foto; jag

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0