Home

Hej alla goa! Nu bloggar jag äntligen. Har under den här tiden en massa massa nya foton! Har fotat mycket på landet, tror att det var över 300 bilder när jag kom hem, hehe. Ska självklart inte ladda upp ALLA, men en del ;)
Tack för alla fina kommentarer ni har skrivit, när jag inte har varit hemma. Det är så kul och läsa :)
Idag har varit en "hektisk" dag, gick upp halv 8 i morse, för att sedan sitta på pendeln i sisådär 1 timme, hit och dit överallt. Åkte med mamma till min moster, vi skulle hälsa på. Sen har ju hon en massa ursöta hundvalpar där hemma, svårt att säga nej till det ju :) Har fotat dom en massa också, såklart ;)
Efter det åkte jag och mamma tillbaka till hemtrakterna - dvs stan ;) haha, shoppade lite och åt middag i stan. Trevligt :)
Fick en massa av henne, ska visa sen!


Nej, nu ska jag inte skriva så mycket, för då blir det föör mycket.
Avslutar med några bilder från i Midsommar,






Midsommar klädsel, minus skinnjackan. För sen blev det sol och varmt :)
Minidress från H&M trend, svart volangkjol under från Gina, Ballerina från Indiska.


Okej, jag vet - många egopics, men det är fint det med :)

Kommentarer
Postat av: S

Vilka läckra ben du har!

2008-06-24 @ 01:07:45
URL: http://frifot.blogg.se/
Postat av: Daniel

Snygga bilder - låter som en perfekt midsommar för din del!

2008-06-24 @ 02:43:23
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0