hon har blommor i sitt hår

Hej, nu är jag hemma - igen :) Har träffat A, mys! Juste, jag har just fotat kavajen jag köpte idag, den kommer upp här på bloggen snart - håll utkik :) Ikväll tänkte jag nog ta det lugnt, kolla på en bra film och äta godis. Mer orkar jag nog inte.
Egentligen vill jag inte vara i huset, eftersom att halva familjen är magsjuka, och jag har fobi för att spy, verkligen. Typ det värsta. Så håll tummarna för att jag inte åker på samma sak :O

Juste, jag borde börja småpacka lite, var uppe hos M&M idag och pratade om midsommar. Så det blir att fira på landet i år igen :) mysigt. Hoppas på mitt årsförsta dopp också, jag har liksom inte badat ännu! Inte helt, bara halvkropp, haha!

Skriver mer sen, :)
Ha en fin kväll

PUSS,



Dagens låt: Duffy - Mercy!

Kommentarer
Postat av: NADIA

Den är så skön den låten!

2008-06-17 @ 20:41:15
URL: http://zoegaz.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0