puss



haha, jag gillar den här bilden

Sötnosen har precis åkt hem. Vi har busat lite och jag har en röd hand på mitt lår, haha tack för den!
Nu sitter jag och dricker en latte och chillar lite. Just nu vankas det bloggtorka, känner mig så otroligt oinspirerad, kanske beror på att jag har så mycket att göra nu för tiden. Mycket händer helt enkelt. Fett skönt, jag går ut första året på gymnasiet på Onsdag, ska bli så jävlans skönt. Fast jag kommer fan sakna skolan och alla människor lite alltså. Hm, konstigt. Fast jag ska hänga med klasspacket ganska mycket, så det blir nog bra. Skönt med lov! Slipade hem två MVG idag också, känns ju härligt. Vet inte hur det blir i de andra  ämnena riktigt, men än så länge har jag två MVG och två VG, sen får jag se. Första året spelar inte så stor roll egentligen. Bara jag inte sänker mig i tvåan, haha.
Imorn är det också chill, ingen riktig skoldag. Vi ska träffas på Gärdet och typ spela fotboll och brännboll mot tvåorna.
Puss,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju klart att första året spelar roll. det är ju inte direkt som i grundskolan utan här får du ju ett betyg i kursen och det betyget kommer du ju fortfarande ha kvar i tvåan.

2008-06-09 @ 22:37:10
Postat av: thowelina

Jo, sant. Men det är bara vissa kurser som avslutas.

2008-06-09 @ 23:31:45
URL: http://thowelina.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0