Städgumma

Hej på er, förlåt mig för usel bloggning men jag har inte haft någon inspiration :(
Jag måste erkänna att jag är världens kanske mest lataste människa. Ända sedan pojken åkte hem vid 4 har jag inte gjort någon nytta! Eller, jo, jag har ju städat mitt rum - hehe! Plus rensat kläder! Men annars - ingenting. Jag vill inte ha lov längre, jag vill kunna känna att jag alltid har något att göra på dagarna. Nu är några kompisar bortresta, och snart börjar jag jobba. Kul. Nej. Får väl trösta mig med lite choklad ikväll. Åh, vad deppigt det låter. Men jag är glad iallafall :).

Se, vad fint jag har gjort på min klädstång, haha! Sortering av färger o allt.
Svart, grått, blått, vitt, mönster och blommigt. Till slut kommer några kjolar och shorts - specialgalgar.
Det här är ungefär 1/10 kläder jag har.





Kommentarer
Postat av: Patricia

Svar: Tack så mycket.

Åh, jag älskar klädstångar som är fulla utav vackra kläder. Jag finner det så inspirerande på något sätt. Så duktig du är som städar, jag har inte rört någonting i mitt rum ännu, hehe. Ha en fortsatt trevlig dag.

2008-06-29 @ 10:53:35
URL: http://wunderbart.webblogg.se/
Postat av: Daniel

Tack. Du e hurtig du som orkar städa å hålla på.

2008-06-29 @ 13:39:30
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: emma

åå i like your room

2008-06-29 @ 23:31:56
URL: http://missemmaa.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0