strawberry



perfekt avslutnings-mums?

Har ätit jordgubbar med vaniljglass idag. Hur passande är inte det?
Det blev inget Hellas efter skolan idag, eftersom att det regnade och ingen var på det. Så jag åkte till Sickla en sväng med pappa. Han skulle haffa några saker. Jag fick ett par fina blommiga shorts från Gina också. Sen åt vi lunch.
Har snackat med A i timmar, saknar honom, men just nu är han i småland och jobbar på Hultsfred.
Imorn ska jag på H&M-VIP, tidigt på morgonen, och första dagen på lovet - jag vet! Men vill man ta chansen så, visst.
Jag är knäpp.

Nu ska jag rensa kläder, så kanske jag får liite bättre samvete. Haha.
Puss,

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0