volang

Hej på er, nu har jag vart iväg. Först på informationsträffen och sen en tripp på stan. Träffade några trevliga människor på mitt kommande jobb, men synd bara att vi jobbar i olika perioder. Haha, det var en kille som tyckte det hade vart säkrare om vi hade fått jobba tillsammans, ifall det skulle krångla, jag håller med ;)
Hittade ett o annat på stan, men höll mig i kopplet, och köpte inte mycket. Bra där. Visar sen!

Imorn vankas det grillkväll, får se om jag orkar, med tal om min onda hals som inte är snäll mot mig.
Hoppas på mer sol också.
Saknar A,

Hugs,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej thowe :D länge sen sisst nu vi alla måste träffas när jag kommer hem från grekland, kanske ta en mysig fika i stan eller något?! Vore kul att bara sitta och prata om allt :) Saknar dig <3

2008-06-12 @ 22:08:11
Postat av: Lisa

(lisa) :p

2008-06-12 @ 22:08:40
URL: http://lindbeergs.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0