block färgat

VAD TYCKER NI?

image818image820

Och så vill jag uppmärksamma den här! Den blockfärgade klänningen. Den är riktigt fin, och jag vill slå till. Den finns i en variant från Lindex, och en från H&M. Dessa två är just från Lindex, och kostar endast 199 kr/styck. Tycker iallafall jag är ett riktigt kap! Men jag vet inte vilken som är finast. Båda har sin charm,
image821image822
Dessa kommer från H&M, som ni säkert redan visste. De skiljer sig inte mycket från Lindex klänningar. Undrar vilken som säljer bäst. Den här varianten kostar endast 198 kr, alltså 1 krona mindre om man ska jämföra!

Kommentarer
Postat av: mikK

Lindex var snyggare =)

2008-03-19 @ 14:35:40
URL: http://IQfisk.blogg.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0