dag lördag

image760
dagens snyggaste



Hej, och godmorgon! Skrev inte alls igår som jag sa, men ja..hehe. Solen skiner och jag är sjuk. Hm. Jag började läsa Carolina Gynnings självbiografi "Egogirl" igårkväll, den är faktiskt riktigt bra. Jag som gillar henne också. Kunde inte sluta läsa. Kort och bra, precis som jag vill ha! Haha, det där rimmade.. eller?
Idag blir det lite minishopping kanske, och bio med bästa vän. Vi har inte bestämt film ännu, haha men det är typiskt oss ändå. Men vi åker in o så ser vi.

Någon som har tips på någon film?

Nu ska jag äta frukost, sen välja outfit och allt sådant.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Lina-Designar din blogg för ett superpris!

Jag har tävling i min blogg, där man kan vinna en färgglad header! Var med vet jag, :)

2008-03-08 @ 11:10:51
URL: http://higher.blogg.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0