död

åh, va gla' jag blev. såg att jag har besöksrekord :) ni är grymma.
nu är thowe riktigt trött, vill bara kasta mig i sängen! orkar verkligen inte skola imorn... nån som håller med mig? ingen jävel kan väl ändå inte längta till skolan? hm. har världens söndagsångest - större än vanligt! det är pina.
men ska försöka tänka positivt, som min så positiva vän mattias, haha! riiight..
blir nog myskläder som gäller imorn kan jag tänka mig. kanske tillochmed pyjamas, haha lär ju vara så trött.
då blir nog alla chockade, de som alltid säger att jag är så uppklädd och fin. haha skulle vara kul o komma där i mjukisar och helt osminkad... men jaja.
godnattpuss!


image736

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0