första dagen

Hej, friends. Har inte bloggat så aktivt idag... Men jag har suttit med min engelska text nu ett tag. Klar nu! Så nu har jag inte mycket tid kvar till annat, ska välja outfit till imorn. Vet ungefär vad jag ska ha, men måste testa lite innan oså ;) Ska vara fin imorn, det ska ju bli så fint väder :) jippi, äntligen kommer solen. Kanske fortfarande är lite kyligt, men så ska det va, happy! Har inga stora planer för imorn direkt, förutom att det är träning på kvällen. Jo, ska hinna göra min hallonsmoothie som jag inte hann idag! Hihi, gott. Sen vill jag sy också, men det hinner jag kanske inte med imorn. Aja, snart PÅSK, dåå hinner jag med allt :)

Ska kika in några standardbloggar innan jag hoppas i säng. Haha, jag har ju hur många som helst som jag kollar varje dag, men har inte hunnit ju..

Några av bloggarna är: Emelie, Elli, Stina-Lee, FashionFlash, Lisaplace, Ann-Marie, Kling, Elinkan.. och en herrans massa flera! Men ni är bra iallafall.

Vilka bloggar följer ni varje dag?

PUSS



Kommentarer
Postat av: Lisa

jag följer alltid Lisaplace... :)

2008-03-04 @ 15:45:20
URL: http://fisus.blogg.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0