haha

Var faktiskt inne en sväng i stan. Gick rätt in på H&M vid T-centralen, plockade på mig massa plagg. Lovade mig själv innan att jag varken skulle plocka på mig, eller shoppa något svart. Och det gjorde jag faktiskt inte! Färger till mig. Men idag har jag chockat både mig själv och pappa, för jag shoppade INGENTING. Wow, vad har hänt med mig och mitt beroende? Nåja, det räckte för mig att bara susa runt. Men jag hittade faktiskt en del som jag kanske köper sedan. Well well... Snart ska jag ta bussen till slussen igen, ska möta cilia. Vet inte riktigt vad vi har planerat, men bio blir det nog ;) haha. Kom på att jag missar andra chansen ikväll, haha! Inte hela världen, men vill ju veta hur det går.

Vem/vilka håller ni på ikväll? Om ni ska se alltså :)

PUSS


image762

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0