hemma

Kom hem för ett tag sen. Haft trevligt i stan med cilia. Först beställde vi biljetter och sen gick vi till våran mc donald's bakom gallerian. Åt glass, haha! Satt o snackade en massa skit ganska länge, sen skuttade vi iväg till bion. Vi skulle se någon film som cilia ville se - no country for old men, hette den. Nja, inte riktigt min typ av film, men den har faktiskt blivit oscarsnominerad, haha! Någonting iaf. Den var lite skum, men jaja nu har jag sett den iaf.
Synd att det inte var någon träning idag faktiskt, var riktigt sugen på att träna idag, även fast jag känner mig sjuk.

Nu ska jag kolla lite på andra chansen. OCH carola är utslagen igen! Ooh, hallelujah moment säger jag bara. Undebart. MOHAHA!


image763

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0