Noo!

Shit då. Jag missade helt min träning idag... Ah, kom liksom hem o sen gjorde jag ju.. andra saker. Ops! Men men, jag får träna resten av veckan istället :) Hittade lite skrums i stan idag. Ska visa sen!
Imorn fyller mamma år, då ska vi ha en liten "släktmiddag" på någon resturang. Nice. Älskar resturanger.
Innan dess, alltså på dagen ska jag och mamma till Ikea, älskar jag också, haha! Jag funderar på att köpa en lång klädhängare, typ en sån man har i hallen liksom, men jag ska ha den i mitt rum.

En sådan.
image845


kommer mer sedan

Kommentarer
Postat av: Cecilia

dom är skitbra, har ju en sån i mitt rum. Köp en!

2008-03-25 @ 20:04:39
Postat av: Fridajj

visa sakerna ;D

2008-03-25 @ 21:26:49
URL: http://fridajj.blogg.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0