smekisar

Har på sista tiden fått för mig att smeknamn är en kul sak. Det är det som numera symoliserar mig. Haha, det har blivit lite som en grej i klassen. Jag kommer liksom bara på dem, och så får det bli. Jag har iochförsig också fått en herrans massa smekisar, vissa är gamla. Men sånna som dessa:
- Thowelina, Tuttan, Lillen, Thow, Totte, Thowie, Thuwie, Slangen, Cocosbollen, Söt, Apan, Spöket... och sådana. Very cute, huh? Haha.

Kom förresten på två nya smekisar igår till två björnar. Och de var Fisk och Gustis! Gustav blev inte så nöjd med sitt smekis, så då blev jag istället kallad Thow. Jaja, whatever.
Fan va crazy jag är ibland!



Blir ni kallade något speciellt?

Kommentarer
Postat av: tilda

thildooo ;) och massa annat shit, har typ 9448975899 stycken, hehe puss söt

2008-03-12 @ 20:30:16
URL: http://baratildis.blogg.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0