the time is running out...

Kom precis hem från övertid i skolan. Vi satt kvar ända till typ halv 5. Jobbigt, men det var faktiskt ganska trevligt... Sen gick pulli, jag och bambi ner till kiosken och köpte choklad! Mums. Sitter o mumsar på min Mars nu, har en till Snickers sen, haha! Vi är chokladnarkomaner. Idag tänker jag ta det lungt, som mamma tjatar på mig om. "Ta det lugnt, thowe" brukar jag få höra. Haha, så jag tänker faktiskt göra det nu, när jag ändå inte hann till träningen eftersom att min buss gick när jag kom hem typ. Jaja, skönt ändå!

Nu ska jag äta toast, med te. Mums!

VILKEN FÖREDRAR DU, AV MARS och SNICKERS?


image777image778

Kommentarer
Postat av: lisa

mars för den är så kladdish :P hjärtan!!!

2008-03-13 @ 09:40:36

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0