080512

Gick hem en lektion tidigare idag, pga världens elakaste mensvärk, som gick ända ut i ryggslutet. Mådde illa på det, så jag vandrade hem. Tog en tablett o satte mig på balkongen med VR som kom i brevlådan idag, och brände lite. Shit va brun jag blev :) Så jävla skönt att jag blir brun så lätt. Okej, jag är typ redan brun från början, men jag KAN bli brunare ;) Fett skönt också imorn, den ända lektionen jag har är Nationella i matte del 2, som alla ettor kommer ha. Men jag har ingen svenska o ingen personal administration imorn efter, så då är det bara o knalla hem - 11.40! YES, sovmorgon + 1 lektion. Härligt.
Men nu kanske jag borde sätta mig med matteboken ett tag så att jag inte är helt lost imorn, vilket jag är iallafall.

image1125image1126
image1127image1128
Dålig kamera? jag blev faktiskt lite brunare än sådär ;) litet streck iallafall.

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0