080521

Jisses, nu är jag trött på att vara sjuk, och ändå verkar det bara bli sämre :( Måste verkligen bli frisk till helgen. Idag kommer jag nog sjunka ner i några riktigt bra låtsnuttar. Musik levererar verkligen. Jag saknar alla mina små frön också. Alla glada sockertoppar. Och så sitter jag helt instängd. Fun, very funny?
Som grädde på moset är jag sjukt shoppingsugen, men jag är pank. Ska nog knåpa ihop veckans favoriter i ett litet kollage nu.
PS. Lisa sötnos, krya på dig!
Miss you

image1200
vackraste bilden på olsen twins?
bild: mary-kate and ashley images

Kommentarer
Postat av: Lisa

Svar; jaa! HEMSKT :( krya på dig älskling

2008-05-21 @ 14:11:42
URL: http://lindbergss.blogg.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0