080526

Oo, jag är helt out of inspiration! Inge bra. Är helt tom i hjärnan. Iallafall idag. Har suttit och klickar runt lite på olika klädsajter, kanske blir det en beställning - kanske inte. Får se helt enkelt. Det bästa borde vara att spara, men jag har hittat riktiga fynd på Ellos, tror att det är värt att köpa faktiskt. Hm... Har varit på IKEA idag, men inte för att köpa till mig själv, utan det var jag och några från min bildgrupp på Estetisk verksamhet som vi har som en kurs, fråga mig inte varför, men men den är bara 50 poäng - tror jag.. Vi ska fixa scenografin till en pjäs som dramagruppen ska knåpa ihop. Rätt kul och vara där med 1000 spänn och bara elever på vift, typ. Fniss. Jag och Pauline blev sugna, så jag köpte en korv + cola för 10 kr och hon en cola. Helknasigt med 10 kr. Well, nu är det dags att välja kläder till imorgon, vilket gynnar mig 20 minuters extra sovmorgon, som alltid! Smart va?

UPDATE; jag har gjort en beställning från Ellos. Fy på mig!

Kommentarer
Postat av: tilda

vill se va du beställt :D

2008-05-26 @ 22:52:58
URL: http://baratildis.blogg.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0