bubbly

image1224image1225
h&m

Idag är jag inte glad även fast solen skiner. Vet inte varför, känner mig bara allmänt nere. Skulle ha träffat A idag, men det sket sig ju då :( Orkade inte åka till Sickla heller o möta släkten, dom kommer ändå snart... Tänkte åka och prata med min tränare idag, men jag får se hur jag gör. Det är så grymt varmt! Vi har legat i trappan typ varje rast och solat. Tror att jag har vätskebrist eller nåt, hänger inte riktigt med, så jag får ösa i mig vatten - annars kommer jag svimma haha! Slänger in en dagens outfit, ångrar att jag tog strumpbyxor under jeansshortsen kan jag ju säga. Fast jag skulle nog känna mig för naken annars, haha.

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0