grillfest, shopping, mys

Hej på er, nu blir det liksom lite mycket bilder, men jag har uppdaterat så dåligt. Har varit iväg mest hela tiden. Självklart har jag dokumenterat det mesta, tyvärr glömde jag kameran idag när jag och bästa vännen var inne på en långtur i stan, soligt värre var det. Precis som sommar! Helt underbart har det varit idag. Vi shoppade lite, åt Ben&Jerry's vid Sergelfontänen och pratade, pratade och skrattade. Lovely. Du är bäst.

Igår var det som sagt grillfest i Tanto parken, då såg det ut såhär. Typ. Klicka på bilderna!


oj, va mycket bilder det blev. men mysigt värre var det!

Här kommer hela shopping delen! Sakerna är både från igår och idag. Två av plaggen hade mina päron med sig hem till mig idag. Tack ni!


Från vänster: Alla kassar. Sminket jag köpte när jag var på sminkkursen. Den omtalade fina kortkort klänningen blev min. Grym tischa från Dressman(!) fick av päronen. Urfin klänning från Beyond Retro. Baslinne från Gina. Fin topp (fick av päronen). Söta hårspännen.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

hjärta dig.

2008-05-11 @ 13:47:36

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0