hothothot

Varmt som tusan idag också, och vad gör jag - jo jag solar :) väldans skönt. Oj, det kommer att bli mycket nu den kommande veckan! Bror min tar studenten på Fredag, så lite av släkten anländer redan på Torsdag, de som ska bo hos oss. Sen ska jag eventuellt avsluta mitt tränande på Torsdag också, tråkigt men sant. Har helttappat greppet om gymnastiken... Tränat i snart 13 år, så jag börjar tröttna på allt nu! Så istället ska jag kanske börja på Friskis med Elle, haha. Men det är efter sommaren, så. Sen lär det bli en del firande på Fredag med ännu mer släkt, trevlans. Just nu är solen bakom ett litet moln, men ska ladda upp när det kommer tillbaka, sitter här med iPodhögtalarna och laptopen, rätt mysigt! Inte långt kvar i skolan nu alltså. Shit.

image1215
foto; jag.

Kommentarer
Postat av: elin

vilken söt blogg du är ägare av!



elin.e

www.elineeriksson.blogg.se

2008-06-06 @ 07:51:46
URL: http://elineeriksson.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0