I LOVE IT

Shittans va härligt väder! Äntligen är solen tillbaka, och jag håller på att bli en stek. Sitter i solstolen just nu och uppdaterar. Det är sjuuukt varmt kan jag säga och min laptop är kokvarm, haha! Den här veckan har glidit fram som på smör, iochförsig har jag missat 3 dagar av veckan, men iallfall. Fredag idag ju :) Sen imorgon har jag inget planerat, men på Söndag blir det troligtvis en mysig picnic på Djurgårdens gröna(?) plättar med gott sällskap. Tjejträff - alltid mysigt. Tänk er att sitta på en stor filt, käka massa gott och ha musik i bakgrunden + med dom man gillar. How nice? Längtar som tusan.
Nej, nu ska jag fortsätta jobba på brännan, för nu kan jag knappt skriva på tangenterna längre, dom är varma! plus kolla runt på alla hundra bloggar som måste kollas in. Har så många favoriter :)
Puss,

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0