smile

Har blivit en underligt gla människa på sistone. Inte bara jag som tycker, det är positivt, haha. Beror på vissa saker, och nu är jag gla inombords också. Inte bara på utsidan.
En av anledningarna är att det är fett med Fredag och helg imorgon.
Så härligt, plus att det ka bli strålande härligt väder i luften. Jag längtar som tusan till den riktiga sommaren och värmen. Om jag kunde sluta skolan nu, så skulle jag.
Och då skulle jag springa ut på en fet grön jävla äng och vara så gla man kan vara.
Imorn ska jag grilla med några människor, mysigt ju. Dock har jag en fet läxa kvar, men den tar jag itu med sen... "hehe". Det vet vi ju hur det blir med det. På Lördag ska jag träffa min kära vän. Hur bra kan det bli då? Nej. inte så mycket bättre.

Ha en härlig helg, vad ska ni göra i helgen?
Puss, på er läsare.


image1077image1078
image1079image1080
ni är några som gör min dag

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0