yellow

Hej på er, kom nyss hem från Nacka Forum med pappa. Har varit hos läkaren - hämtat recept på alla mina mediciner, kollat värden, pratat om bland annat Gardasil som jag ska ta. Mot livmoderhalscancer, för er som inte vet. Och är man under 17 år får man någon slags rabatt på det, bra! Sen har vi handlat lite till för i veckan... Missade då min idrott, men det blir giltig frånvaro eftersom att jag har sagt till. Ska dra till lunchen som är om typ en halvtimme. Sen är det Wordprov, och samhällskunskap, efter det slutar jag. Då ska jag möta upp pappa i Slussen, vi ska inhandla en massa dricka - också till veckan! Blir mycket handlande.
Slänger in en dagens innan jag stänger av,

image1222image1223
Blus från Lindex, kofta från h&m, linne från gina + smycken från second hand, gåvor och cocoo,


Kommentarer
Postat av: Katta

Hejsan!
allt är bra med dig?
Ha en toppen dag!

(Sugen på en ny design till din blogg? kom in hos mig och tävla)

2008-05-28 @ 12:21:54
URL: http://fakkors.blogg.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0