forgot


vore väl underbart o äga. kan ju fixas hemma också! bild från sofis snapshots.

HEJ PUDDINGAR. Glömde som vanligt att fota en dagens till er, men det var ändå inget speciellt roligt. Randig oversize, monki pjucksen, lila STOR halsduk och skinnjacka. That's it for today. Det är kallt som tusan så snart kommer jag ju bara bo i stora o sköna tröjor o dylikt. Har en massa shopping-cravings på min lista. Gjorde en ny igår. Tusan, att man inte har några pengar.
Eller jo, jag har, men dem borde sparas. Hoppas jag håller mig till det.

Högst upp på listan; Medelstor axelväska (sån med handtag och axelband), leopardmönstrat, rutig storskjorta, eventuellt en lagom lång kappa (har spanat in favoriter, bland annat h&m trend).


Kommentarer
Postat av: veronica

jag tänkte ta 200 kr + frakt för dom :) Är du intresserad? Maila i så fall :D

2008-09-18 @ 17:21:56
URL: http://humlisen.com

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0