happyface


LASERDOME. Hej gullungar. Jag har blivit av med oskulden, ja på laserdome! Första gången jag spelade idag, och det var med våran klass plus våra två grymma mentorer. Sjukt kul var det. Våra mentorer bjöd lite på sig själva och pröjsade för kyckling och kanin-dräkterna som dom hade på sig. Galet mycket skratt.
Jag var fan skräckslagen innan vi började, fick lite panik där nere i västrummet. Men det gick ju mycket bättre än vad jag trodde. Vi var i tre lag. Jag kom 6 av 16. Alltså av alla som var med. Grymt ju? Haha, lite stolt får man vara.

inget glamouröst inlägg, men var ju tvungen o låta er veta hur grym laserdome spelare jag är ;)
puss på er.

Kommentarer
Postat av: mammis

grattis mitt lilla spöke

2008-09-17 @ 19:58:15
URL: http://www.pontemontes.se
Postat av: Sara

ååh grattis sötnos! hhaha

2008-09-17 @ 20:48:28
URL: http://sarisasmode.webblogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0