jag och mig själv.



THOWE.
Nu är det såhär, ni som läser min blogg känner mig egentligen inte (bortsett från några få), men jag känner att jag aldrig riktigt har presenterat mig själv. Det enda ni i stort sett vet om mig är att jag sitter bakom datorskärmen, heter Thowelina som bloggare, älskar mode och ser ut som jag gör. Typ. Annars då. Jag går andra året på gymnasiet och pluggar samhälle inriktning beteendevetenskap. Trivs bra, men skulle helst bara vilja läsa psykologi, som är favoritämnet. Hatämnena är religion, engelska och matte! Jag fyller 18 år i december, men vet inte om jag är glad eller inte för det. Mat jag skulle kunna leva på är potatisgratäng, lasange och kinamat. Som person är jag blyg i början och lite passiv, men när man lär känna mig på riktigt, då ser man väldigt annorlunda sidor. Många har blivit förvånade över min öppenhet. Jag dras till glada, positiva, charmiga och generösa människor, dryghet och snålhet är bland det värsta personlighetsdragen jag vet. Personen ska ha HUMOR med stora bokstäver. Jag är oftast väldigt oseriös av mig, speciellt med mina vänner. Ibland låter jag lite för mycket... Jag skrattar mycket som få och är nästan alltid glad. Men när jag är sur, då är jag sur! Jag är väldigt fysisk av mig, älskar närhet och kramar speciellt. Jag är jättekinkig när det gäller smådjur/kräldjur/insekter - you name it. Bland det värsta jag vet. Men däremot större djur som hajar och krokodiler är något jag fascineras av. En dröm jag vill uppfylla innan jag dör är att bada (eventuellt hissas ner i bur) med hajar. Varför? Ingen jävla aning. Bara coolt. När jag blir stor vill jag ha en massa hus! Ett utomlands där det är varmt, en lyxig våning i New York och en idyllisk liten stuga på landet, i Sverige. Jag vill ha två barn, gärna en av varje. Namn som jag tycker om är Cornelia, Benjamin, Hugo & Adéle. Egentligen kan jag nog sitta flera timmar och brainstorma massa fina namn.

Och, jag vet att ingen kanske orkar läsa detta. Men för er som vill, enjoy.
Är det något mer ni undrar över, FRÅGA!

Kommentarer
Postat av: Hanna

tack så mkt, glad jag blir! :) Älskar de där leggingsen på bilden :)

2009-04-28 @ 21:24:59
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: mz

Jag läste och det var väldigt intressant tycker jag:)

2009-04-28 @ 21:28:53
URL: http://marlito.blogg.se/
Postat av: daniella

åh, här kmr presentationen jag längtat efter :-) känner igen mig själv sjukt mkt i din presentation faktis. hehe ;)

2009-04-28 @ 21:31:00
URL: http://fourwalls.blogg.se/
Postat av: jennie

hej svej! jag undrar om du är adopterad?

2009-04-28 @ 21:51:57
Postat av: Anonym

är du adopterad? jag trode du gick typ 9an..

2009-04-28 @ 22:56:59
Postat av: Martina

jag läste :-) du påminner mig väldigt mycket om mig, förutom att jag är 2 år äldre då... typ samma humör och gillar/ogillar samma grejer... haha :-) intervjun med dig kommer snart upp på bloggen, typ imorgon... PUSS

2009-04-29 @ 10:24:07
URL: http://fashionedge.blogg.se/
Postat av: amanda

ja fullständigt älskar dins stil. puss<3

2009-04-29 @ 16:45:11
URL: http://moremeaw.devote.se
Postat av: Malin

shit :S lät som du skrev om mig.. blyg i början, stooooooor dröm om att simma med hajar m.m. Vi måste vara bra lika du och jag

2009-04-29 @ 17:01:48
Postat av: Thowelina

ALLA SOM UNDRAR: Ja, jag är adopterad. Kom hit från Sydkorea när jag var 4 månader :)

MALIN: Vad roligt :)

2009-04-29 @ 17:50:14
URL: http://thowelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur känns det är vara adopterad?

Sydkorea är coolt tycker jag! Har du planer för att resa dit? Eller har du varit där? :)

Du är sjukt söt iaf! :D

2009-05-01 @ 17:22:09
Postat av: cornelia

HAHA, KUL ATT LÄSA. BLEV LITE GLAD AV ATT HÖRA ATT DU TYCKER OM NAMNET CORNELIA=) PUSS

2009-05-01 @ 17:46:10
URL: http://corneliacorner.blogg.se/
Postat av: Thowelina

ANONYM; Det känns inget speciellt, känner mig faktiskt svensk, förutom när folk undrar vart jag kommer ifrån ;) Jag har inte varit där, och vet faktiskt inte om jag vill/behöver det heller. Kul att du undrar :) och tack!

2009-05-01 @ 20:21:57
URL: http://thowelina.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0