NYÅRSGUIDE.

TIDIGT UTE, MEN TILL ER SOM VILL HA INSPIRATION. Nu har jag än en gång satt ihop inspirationskollage, som ofta är mycket efterfrågat. Jag blir själv väldigt inspirerar, så det är kul att ni gillar det. Här är tre olika outfits som kan passa olika personlighetstyper. Det får ni avgöra själva. Hoppas ni inspireras!


NYÅRSOUTFIT 1. Till den som partar loss i metallic & päls, matchat med höga klackar och en sparkling bag.
Röda läppar & ett par mega fransar blir pricket över i:et.
Päls, klänning, väska från h&m - skor från nelly - läppstift, lösögonfransar från make up store.

NYÅRSOUTFIT 2. Till den som vill ha en mix av lite allt möjligt, och se väldigt fab ut! Paljettkavajen passar till alla festliga tillfällen, och klänningen är en riktig blåsa. Till det matchas leopardmönster & monsterhöga klackar. Som grädde på moset - Korallröda läppar och mönstrade ögonfransar.
Jacka, clutch, skor från topshop - klänning, strumpbyxor från h&m - övrigt från make up store.

NYÅRSOUTFIT 3. Till den som gillar svart, vågat och vill vara lite fierce! En bustier av paljetter mixas med feather-over-shoulders, svarta heltäckande tights, over-knee stövlar & en pälsad väska.
Vita ögonfransar och mörkt röda läppar är för den som vågar att stå ut!
Jacka, feather-over-shoulders, stövlar, väska från topshop - tights från net-a-porter -
bustier från lipsy - övrigt från make up store.


Kommentarer
Postat av: elvis

översta skorna är grymt fina!

2009-11-12 @ 23:25:14
URL: http://battles.blogg.se/
Postat av: its me agian

TACKTACKTACK!

2009-11-13 @ 00:22:23
Postat av: alma

den andra outfiten skulle jag nog välja men trean var riktig cool, men jag skulle kanske inte våga. Var gör du dina kollage?

2009-11-13 @ 09:03:08
URL: http://teresialma.blogg.se/
Postat av: tina

Jag tyckte att den andra bilden va finast, men jackan och skorna i 1:an skulle jag me vilja ha :)

2009-11-13 @ 23:28:35
URL: http://blazebra.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0