TRE ÖNSKNINGAR, FEM KEDJOR.

BUDGETKEDJOR. Jag har suktat runt lite på olika budgetsidor och valt ut tre favoriter från vardera.
Är riktigt taggad på höst-shopping nu, det enda som fattas är lite guldmynt.


TOPSHOP. 1. En snygg byxdress är jag ute efter 2. Paljetter är fräsigt 3. Stort & stickat till hösten!


MONKI. 1. Fint mönster på koftan plus att den täcker baken! 2. En magkort finstickad tröja, vill bara ha!
3. Skinnkjol med dragkedjor, hur ball?

GINA TRICOT. 1. Urcool paljettklänning, tänk till nyår! 2. Fluffig krage, övrigt fin jacka. 3. Ball nitad kjol, passar till fest!

H&M. 1. Koftan måste man nästan ha, den är skön på och höst-mys-faktorn är HÖG! 2. Den här fejkpälsen är nog den finaste ute i butik! Rena rånet, men hur skön och hur fin är den inte? 3. Blommig. Axelvaddar. Retro. Behöver jag säga mer?

CUBUS. 1. Jättesöt klänning, som får en lite cool touch med detaljerna. 2. Finfin kappa med dubbelknäppning! Tänkbar att sätta på inköpslistan. 3. Kan inte låta bli att tycka att den är lite fräck, och den ser ju helt underbart skön ut också! Hmm, en joker.

Kommentarer
Postat av: bea

snygg hedaer!

2009-10-18 @ 11:14:23
URL: http://beatasbilder.blogg.se/
Postat av: Matilda

fina saker :D , älskar den gråa koftan,

2009-10-18 @ 11:57:10
Postat av: Wilma

Hej, jag har köpt ett par sammetsleggings. Jag tycker om dem jättemycket, men jag undrar, vad kan man ha till dem? Har du något bra förslag? :)

2009-10-18 @ 11:59:24
Postat av: Thowelina

WILMA: Jag brukar matcha mina lättast till en stor tröja eller kofta. Att matcha en matt svart färg tycker jag är fint, då syns kontrasten i sammeten :) Annars kan du matcha till en tryckmönstrad tee och en svart kavaj. lycka till :)

2009-10-18 @ 12:18:20
URL: http://thowelina.blogg.se/
Postat av: elvis

klockrent!



skitsnygg designen blivit :)

2009-10-18 @ 13:17:39
URL: http://battles.blogg.se/
Postat av: Wilma

Tack så mycket! :D

2009-10-18 @ 16:23:48
Postat av: matilda

vilka godbitar! älskar dessutom att vi "dödliga" har råd med snygga saker till billigt pris!

2009-10-18 @ 20:29:02
URL: http://fussdoll.blogg.se/
Postat av: julia

det här var kul att läsa :) mer sånt!

2009-10-19 @ 19:58:29
Postat av: josefine

alltid när du gör såna här inlägg hittar jag något som jag vill ha!så himla bra inspiration:) tack för det!

2009-10-19 @ 20:53:00
URL: http://lullabiestomyself.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0