FASHIONSHOW.

BILDBOMB. Igår var det full rulle från start till slut! Jag var som sagt assistent till min vän som arrangerade en modevisning, det var grymt proffsigt alltihop! Jag var mest där som stöd och valde lite kläder, stylade med smycken, fixade catwalken m.m.
Hur kul som helst och det är verkligen det här jag vill göra i framtiden!
Alla modeller blev grymt snyggt sminkade och hårfixade av två tjejer som går frisörprogrammet, mycket spex!
Efter modevisningen var vi runt 10 pers. som drog ut på en bar-runda där det bjöds på shots & öl!
Det var en lyckad Fredag igår minst sagt.









Bilder; thowelina.blogg.se

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0