ALLT ÄR SÅ NYTT, MEN MYCKET GAMMALT LEVER KVAR.

HELLO YOU. Har inte haft någon uppkoppling på hela veckan som gått, så hur mycket jag än har velat uppdatera har det inte gått. Men nu har jag fått igång mitt mobila bredband, så nu sitter jag i lägenheten på söder och skriver er ett litet inlägg. I helgen har jag bara varit hemma i nya huset och fixat och trixat i mitt nya rum. Gillar verkligen huset! När allt är helt klart ska jag visa mitt rum också om ni vill se det. Så småningom kommer jag göra ett helryck med bloggen, för antingen ska jag uppdatera regelbundet eller så ska jag stänga bloggen permanent har jag bestämt mig för. Får väl se hur jag gör!
Imorn jobbar jag sent pass, så nu ska jag fortsätta med SATC boxen. Njut av sista sommartiden, tills vi hörs igen.




Kommentarer
Postat av: Mindy

Neeeeej, jag älskar din blogg, stäng inte ner den! ;))))

2010-08-10 @ 21:28:20

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0