I COULD REALLY USE A WISH RIGHT NOW.

MY LOVE. Det händer mycket nu. Både bra och dåliga saker. Just nu är vi mitt uppe i en flytt, vi flyttar till en ställe jag absolut inte vill bo på, visst, huset är riktigt fint men det känns alldeles för långt bort för min del. Inte så mycket att göra åt, men jag kommer iallafall bo på Söder under tiden jag jobbar. En annan väldigt jobbig sak är att min underbara, bästa, finaste och mest värdefulla vän rycker in imorgon. Hon får permis varje helg, men det kommer bli så sjukt jävla jobbigt att inte ha henne till hands hela tiden, som alltid finns där för mig annars! Tur att man har fina vänner som inte ska nånstans som kan få mig att tänka på annat! Så, nu har jag fått det ur mig. Jag har shoppat så otroligt mycket den senaste tiden, sen lönen kom in på mitt konto. Det ska jag såklart visa er, så fort jag får lite tid över som inte handlar om flytt eller jobb! Lovar. Lär shoppa ännu mer bara för att inte tänka på allt jobbigt som händer just nu. Nu är det läggdags, är ledig från jobbet imorn pga flytten. Ta hand om er.

Bilden nedan är jag och min fina Erika, från en lyckad utgång! Love.

Bästa låten nu - LYSSNA.



Kommentarer
Postat av: bitte



Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling.

Börjar närma mig finalplats och vinner jag pris delar jag på vinsten



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte


Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0