I WANT IT ALL.

SÅNT SOM HADE SUTTIT FINT NU. Det här är så passande, lönen kommer imorn och då kommer jag bli RIK. Frågan är hur länge jag lyckas hålla pejl på pengarna. Tänkte dra en sväng på stan efter jobbet imorn och kolla runt lite,
ska vara lite personal shopper åt mamma också! Det första på listan för min del är nog ändå ett par skinnshorts!
Skorna nedan vill jag också beställa hem inom kort. Nu ska jag kolla Fångarna på fortet, gilla!

Huvponcho, harembyxa//H&M, Lurvig kofta//BikBok, Ring//Cocoo,
Halsband//Stylebytyra, Byxa//Lindex, Sko//Nelly, Skinnshorts//Lindex.




Kommentarer
Postat av: julia

varför hittar jag inte huvponchon? den borde väl finnas på hms hemsida? assnygg :)

2010-08-26 @ 18:32:06
Postat av: THOWELINA SVARAR.

JULIA: Jag tror inte att den har kommit i butik ännu. Men antingen nästa eller om två veckor ska den finnas :)

2010-08-27 @ 08:21:46
Postat av: Johanna

Snyggt snyggt snyggt!!

2010-08-29 @ 16:45:18
URL: http://folmer.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0