BLACK SHOPPING.

MONDAY. Det märktes att jag har missat en hel vecka av skolan nu när jag har varit sjuk, för det blev väldigt underhållande flummigt idag. Härlig dag. Tog en sväng på Götgatan igen, hittade detta. På Ginatricot hade jag presentkort, så då köpte jag en urskön tröja för 49kr och ett par tights som hela bloggskaran struttar runt i, typ. Men de är så fina och SKÖNA! Sen en fin topp på h&m med axeldetaljer. Såg också Paradise- Cimon på h&m, mums! Riktig snygging.
Imorn vankas det studiedag, då är planerna att träffa massa goa vänner! Nu måste jag sova.
Ska visa mina skor som kom hämtades från posten idag också, men det får bli imorn
.





Kommentarer
Postat av: agnes

najs babe! leggingsen ær så fina!

2010-01-26 @ 09:03:02
URL: http://agneeees.blogg.se/
Postat av: bea

haha massa svart :)

2010-01-26 @ 09:36:57
URL: http://beatasbilder.blogg.se/
Postat av: Mindy

Leggingsen är jätte fina(:

2010-01-26 @ 16:49:30

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0