LONG TIME, NO SEE.

JULI. Hej gullisar! En lång tid har gått sen sist, mycket har hänt. Har jobbat, festat alldeles för mycket, träffat fina vänner, förlorat all färg (typ), packat inför flytten och igår var jag och min kära vän på Grönan i ösregnet! Så blött, men så värt, vi hade skitroligt. När man kom hem hade man tsunami i skorna. Om 1 vecka flyttar vi, så idag har hela dagen gått åt till att packa alla mina tusen garderober plus annat, puh! Har också hunnit med nätshopping idag, blev beställning från både H&M och Nelly. När lönen precis har kommit kan jag inte låta bli. Happy happy! Nu är det snart dags att nanna, upp och jobba tidigt pass imorn. Hoppas ni mår bra alla fina.








Pics; ElinKling, ColumbineSmille, Emsedge, Fashiontoast

Kommentarer
Postat av: julia

härligt med så mkt fest och väldigt härliga bilder :)

2010-07-30 @ 20:52:10
URL: http://amilo.blogg.se/
Postat av: Signe

Svar: Tack söta du!

2010-08-02 @ 10:43:40
URL: http://signebelfiore.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0