FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!

FYFAN VAD JAG ÄR BRA. Jag är nog världens lyckligaste och ledsnaste människan på samma gång just nu! Lever fortfarande på dagen igår och är förbannat glad. Men samtidigt gör det ont i hjärtat att lämna alla fina människor som man har kommit så nära. Flaket var bland det bästa jag har gjort i hela mitt liv, så jävla underbart! Blev bara lite nerkyld efter all öl som alla bokstavligt hällde över en. Men till och med det var underbart! Min mottagning var också lyckad, många fina nära och kära kom och grattade mig och gav mig superfina presenter. Tack! Sedan var det slutskiva, så det var full rulle. Dygnade 24h och sov till halv 4 idag. Om jag fick göra om det här skulle jag göra det utan att tveka det minsta lilla.
Att ta studenten och känna den lyckan är obeskrivlig. Lycka lycka lycka, klass 3A forever.



Kommentarer
Postat av: ebba!

GRATTIS! :)

2010-06-11 @ 09:32:31

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0