5 KOMBO'S 1 KEDJA.

SAME BUT DIFFERENT. Satte ihop 5 kollage med lite olika stilar som jag gillar. Hoppas ni gör det med! Allt från H&M.


1. En oversizeblazer ihop med en löst sittande jumpsuit. Ser bra ut! Hoppas jag kan matcha min kommande likadant.


2. Den här känns helt rätt. Pastelliga färger, randigt & brunt. Typiskt sommar!


3. Klänningen är u-n-d-e-r-b-a-r! Vill ha en liknande studentblåsa.
Resten behövs egentligen inte, men det får bli lite extra plus i kanten bara.


4. Lite tuffare stuk, men ändå väldigt basic och casual. Zebramönster, skinn och slitet jeanstyg - tumme upp!


5. Gillar kontrasterna med en enkel basskjorta, lite exclusivare spets och ett par platåskor!
Känns både laid- back och dressed up! Lagom fräsigt.


Kommentarer
Postat av: Alma

Kollade på den vita klänningen från hm igår. Funderar på att det kanske ska bli min studentklänning! jättefin!

2010-03-14 @ 13:26:45
Postat av: Thowelina

ALMA: Ja, jag har tänkt likadant, det är bara synd att man inte lär vara ensam om att ha den ;) men tänkte försöka sy upp en liknande.

2010-03-14 @ 13:32:12
URL: http://thowelina.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0