I WILL NEVER BE THE SAME, IF WE EVER MEET AGAIN.

HELLO BABES. Här var det eko. Det var inte bra alls Thowe! Får bli ändring på det, men nu har jag nog ett lager med inspiration att erbjuda - äntligen. Det kommer och går som ni vet. Igår fick jag en kick och möblerade om mitt rum, så nu trivs jag som fisken i vattnet. Ni kan få se bilder sen. Idag var jag hos tandläkaren, så jag var uppe med tuppen för att hinna duscha mig ren!
Inga hål den här gången, wiho! Firas med en latte & godis.
Nu ska jag skriva min filosofiläxa och sen ska jag fortsätta vara sprudlande gla' hela dagen lång. Såhär ser jag ut idag. PUSS.





Kommentarer
Postat av: julia

Söta du!!



xx

/amilo

2010-03-01 @ 14:42:59
URL: http://amilo.blogg.se/
Postat av: Mindy

Snyggt!! :D

2010-03-01 @ 15:05:51
Postat av: mmia

åh jag älskar outfiten och hela din blogg!! : DDDD



Tycker du att jag ska behålla min nya header? Tyck till på min blogg :D

2010-03-02 @ 20:13:52
URL: http://awsomness.devote.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0