INGEN RUBRIK.

VILL HA. Här är några plagg jag har spanat in extra mycket och som jag suktar efter.


1. Prickiga shortsen från Topshop, har jag väntat på länge nu! Måste verkligen pallra mig in på Topshop och prova dem!
Prickar är ju så himla fint. Gör en lite sådär småkär.


2. Blommiga ben, till en början har jag tyckt att de är lite too much, men när jag har sett dem på diverse människor inser jag ju hur coola de kan vara! Måste nästan prova själv. Kanske.


3. Two in one strumpbyxa, dessa har jag sett på lite olika bloggar och vet att de kommer från Lindex. Gillar dem!
Har bara en tendens till att förstöra nyinköpta strumpbyxor, men det är nästan så jag måste ha dem iallafall!

Kommentarer
Postat av: Candy

Har själv spanat in de blommiga på Gina Tricot för hyffsat pris :) Fast inte med vi färg som grund :P svart var mycket snyggare!

2010-03-23 @ 13:44:50
URL: http://candytruong.blogg.se/
Postat av: julia

shortsen ser grymt snygga ut!!

2010-03-23 @ 20:57:09
Postat av: bea

sista bilden, sååå snggt

2010-03-23 @ 22:07:36
URL: http://beatasbilder.blogg.se/
Postat av: Alex

Haha, jaaaa, skaffa en sådan där prickig, den va kul! :D do want to see!

2010-04-08 @ 17:53:22

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0