DRESS ME LIKE THIS, PLEASE!

GREAT DAY SO FAR. Äntligen är min dator fixad, tack vare bror! Allt är nytt och fräscht, visserligen försvann lite bilder, men envis som jag är ska vi försöka fixa tillbaka dem. Märkte hur viktiga bilderna är för mig trots allt!
Även om regnet har öst ner idag har det känts som en toppendag, den är ju höst trots allt, då är vädret inte på topp.
Nu ska jag plugga lite teori, dags för andra lektionen imorgon! Taggad. Såhär som det ser ut nedan vill jag se ut för en dag. En väldigt casual dagklädsel och sen piffa upp lite inför en kvälls festande. Gillar!

DAY

Cape & Skjorta//Weekday, Jeans//Acne, Skor//Scorett, Halsduk//H&M, Klocka//Knokk

AT NIGHT

Jacka, Skor, Shorts & Linne//Topshop, Clutch//Endless, Lashes//Yesstyle

Kommentarer
Postat av: Malin

Ääääälskar shortsen! Om dom bara fanns i svart....

2010-11-03 @ 22:11:03
URL: http://mjar.blogg.se/
Postat av: lottie

JAG ÄLSKAR DIN BLOGG! & du ger mig inspiration, bigtime

2010-11-04 @ 18:16:46
URL: http://lotttie.blogg.se/
Postat av: Ellen

Inspiration som bara den! tack för den BÄSTA bloggen ever!

2010-11-04 @ 19:31:15
Postat av: THOWELINA SVARAR

ELLEN: Tack så hemskt mycket! Gla' jag blir.

2010-11-04 @ 19:41:05

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0