AUTUMN COLOURS.

MUS & O.P.I. Tror det börjar bli dags att införskaffa sig ett nytt fräscht läppstift & något nytt att klä naglarna med. Har ett tag vartit ute efter ett heltäckande guldigt & silvrigt lack, alltså inte ett sånt som glittrar och har sig, utan vill nästan ha det helt matt. Har inte sett något sådant än, men jag vet vilket jag ska testa så länge! Annars vill jag ha lite färg. Funderar över färg på läpparna också, antingen ett lite mer nudefärgat eller så ska det vara markerat mörkt. Får se vad man vågar sig på! Nu - frulle/lunch.



makeupstore,kicks


Kommentarer
Postat av: maja

älskar vamp och bare från mus! tror faktiskt att jag måste införskaffa den sistnämnda...

2010-10-14 @ 12:12:19
URL: http://majatanna.blogg.se/
Postat av: lottie

åh det VAMP läppstiftet har jag (snart) .. UNDERBART!

2010-10-14 @ 21:22:14
URL: http://lotttie.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0