MAKEUP MODELL.

HOME. Har inte bloggat på grund av att jag inte har varit hemma, har inte glömt er såklart!
Igår var satt jag modell för en i släkten som pluggar till makeup artist, den första bilden är för två veckor sedan då jag också var där och fick både en vardagsmake (bild) och en spexad sminkning! Igår var temat Geisha och clown, tiden räckte tyvärr inte till att få till hela clownsminkningen, men Geishan gjorde hon jättefint! Kan ju bara tillägga att hon var tvungen att sätta vax (!) på mina ögonbryn för att dom skulle försvinna. Geishor har ju så smala bryn. Det var fan det läskigaste av allt, trodde att mina vanliga bryn skulle försvinna med när man tog bort allt. Men dom sitter kvar som tur var. Det är i alla fall hur kul som helst att sitta modell, så tänkte bara dela med mig av dessa vardagsfoton som jag hoppas ni uppskattar. Snart kommer fler inlägg!





Kommentarer
Postat av: maja

fina du:)

2010-10-21 @ 18:53:18
URL: http://majatanna.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0