FOUR WISHES.

VECKANS KLÄDKOLLAGE. Nu är det officiellt höst, dags att muddra på sig lite varmare kläder. Då var det också dags för nya kollage. Såhär klär jag mig gärna nu när Sverige går mot kallare tider. Later.


1. Perfekt outfit för ett spring på stan en kylig höstdag! Djumönstret bryter av allt det svarta, precis som jag gillar.
Acne-pjäserna är att gå över lik för.

Jacka//Topshop, Byxor//Net-a-porter, Tröja//Monki, Väska//Modekungen, Skor//Acne

2. En lite mysigare höstoutfit med varmare och jordigare färger, matchas med lite "hårdare" accessoarer dock.
Gillar när mysigt möter tufft.

Tröja//Topshop, Byxor//Net-a-porter, Halsduk//H&M, Väska//H&M, Skor//Modekungen, Ringar//Cocoo

3. En lite mer avskalad outfit, men som ändå ger värme tack vare en varm cape & kneehighs som värmer benen. De hypade skorna som är ur Jessica Simpson's kollektion är helt amazing! Tillför lite extra krydda.

Cape//Weekday, Linne&Turban//MOnki, Shorts//Acne, Skor//J.S, Knästrumpor//Topshop

4. Väldigt bekväm outfit, slappa plagg som möter ett par highwaist täckande tights.
Det som bryter av allt svart här är romantisk spets och ett par röda läppar, smat dragkedjorna!

Kavaj//Acne, Topp//H&M, Tights//Tophop, Skor//Scorett, Clutch//AlexanderWang

Kommentarer
Postat av: Josse

sjukt bra outfitalternativ! skulle kunna tänka mig alla dessa :)

2010-09-23 @ 19:10:31

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0