PAINT.

TORSDAG. Teckningarna på den andra bilden gjorde jag för 6 år sedan, har alltid haft ett intresse för tecknande/målande. Äntligen har jag fått upp ögonen för det igen, så igår kväll satt jag med den här zebran nedan. Ingen nyhet att jag älskar zebror, men det var lite knepigt att få till det med pennan i handen. Blev ändå ganska nöjd till slut.

En annan grej jag undrar över, ni läsare finns det gott om, men får väldigt sällan någon feedback!
Vill ni läsa om något annat? Kom med förslag då. Blir så tråkigt annars.




Kommentarer
Postat av: E

Nu tycker jag att du har fått oförskämt dåligt med feedback på slutet. Det förtjänar du verkligen inte eftersom du håller samma höga mått som du alltid gjort! Jag tycker att din blogg är otroligt inspirerande och jag älskar din stil! Finns inte mycket jag tycker att du borde ändra på, bara fortsätta pumpa oss med en massa inspiration :) Men när jag ändå har tillfälle att påverka så vore det roligt att se mer bilder ur din vardag - förfesterna, jobbet, shoppingrundan. Tack för en bra blogg!

2010-09-25 @ 14:37:01
Postat av: THOWELINA SVARAR

E: Tack så hemskt mycket! Sånt pepptalk inspirerar mig. Ska försöka bli bättre på vardagskruxet :) kram på dig!

2010-09-25 @ 19:37:40

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0