ONLY YOU.

HAN MED STORT H. Han är den som har tagit ensamrätten om mitt hjärta med storm. Han är den första jag tänker på när jag vaknar och den sista jag tänker på innan jag somnar. Han är den som säger att jag är vacker när jag är osminkad. Han är den som pussar min panna och näsa och säger att jag är söt. Han är den som tar min hand när vi vistas bland folk. Han är den som pussar mina fötter, utan att tycka det är äckligt (även om jag tycker det). Han är den som håller om mig tills jag somnar. Han är den som får mig att vika mig av skratt. Han är den som ger mig trygghet stadig som betong. Han är den jag vill visa upp för hela världen. Han är den som säger de orden man aldrig riktigt förväntar sig komma, men som man mest behöver höra. Han är den jag vill gifta mig med en vacker dag även om jag alltid har sagt att jag aldrig ska gifta mig. Han är den som säger att mitt skratt är underbart (även om det ibland är öronskärande). Han är den som får mig att fälla tårar som aldrig tar slut genom att se mig rakt i ögonen och säga hur fin jag är. Han är den som får mig att känna mig som den enda tjejen i världen. Han är den som säger att allt med mig är perfekt. Han är den som stöttar mig i allt jag gör och vill göra. Han är den som får mig känna en kärlek och känslor jag inte trodde var möjligt. Han är mannen i mitt liv, den som jag vill bli skrynklig och gråhårig med. Han är den jag älskar mest av allt på denna jord! Det bästa av allt - Han är min. Bara min.





Kommentarer
Postat av: Cassandra

underbart :)

2011-04-19 @ 08:07:25
URL: http://cassandraholm.wordpress.com

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0