WANTED!

FOR SPRING. Är sugen på detta just nu! Behöver inte vara exakta plagget jag visar, men något i den stilen.
Så på checklistan är en ljus trench - så jäkla fräscht! shorts med hög midja - gärna i ljust jeanstyg sådär lagom slitna och ett par i skinn. Har blivit lite svag för militärprintade jackan också, sen jag var i GBG och såg en tjej som var sjukt snyggt stylad i en sådan! (Det var för övrigt grym streetstyle att syna i Götet, ångrar att jag inte fotade några utvalda personer!) En färg jag är inne på är korall/orange/röd - tycker att det är en härligt piffig färg! Löst sittande linnen. Och halsbandet som jag såg inne på Weekday tycker jag är döballt, såg det på en tjej här om dagen och det var snyggt på! Nu börjar jakten.


Kommentarer
Postat av: Amanda

camofllage jackan var ifrån?? :)

2011-04-20 @ 13:22:58
Postat av: Anja

Gud vad mycket snyggt!

2011-04-20 @ 18:25:49
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: Sofie

Snyggt! Var kommer skinnshorten ifrån? :)

2011-04-21 @ 11:52:56
URL: http://sofy.devote.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0