DINNER.

SÖNDAGSMYS. Idag är sista semesterdagen för min älskling, så tråkigt! Men vädret är ju ändå piss, så... Vi har precis kommit hem från en mysig och jättegod middag hos hans mamma, så nu är man mätt iallafall. Imorgon ska jag vara "privatchaufför" hela dagen i princip. Ska köra pappa till sjukhuset och tillbaka - det är en bit kan jag säga. Det kommer bli en lång dag. Först ska jag härifrån till Östertälje, därifrån köra till Eskilstuna och tillbaka till Mariefred, och till slut därifrån till Östertälje och sedan hem till min baby igen. Pust..! Men det är kul att köra bil och ganska skönt att åka tåg med musik i öronen, så ja - varför inte? Ska försöka hinna med en dagens imorgon också, har varit så dåligt med det, tycker jag! Sov sött pärlor.




Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0