THE MESS YOU LEFT BEHIND.

MYSDAG. Hej på er! För er som undrar vad jag pluggar så kan jag säga att det bara är en kurs jag valde bort i gymnasiet - Matte B. Första lektionen rivstartade med ett prov. Men bara ett kunskapsprov, allvarligare än så var det inte.
Efter lektionen gick jag till mina kära gammelpäron och lunchade, fikade och pratade en massa. Dom är så goa!
Sen mötte jag upp min fina vän Erika för ännu en fika, massa prat och lite titt i affärer.
Fick med mig en prickig, silkig blus med guldknappar från Gina - såå fin! En bra dag med andra ord. Later.




Kommentarer
Postat av: Anja

Vilken underbar bild!

2011-08-18 @ 16:21:13
URL: http://originalet.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0