FREDAG.

TODAY. Idag är en dag då jag känner mig allmänt effektiv. Dagen började i och för sig fint. Pappa väcker en och sträcker fram en kopp kaffe, en lagom frukost på sängen - ja tack! Vaknar upp, pratar med mannen min och dagen var igång. Har städat hela huset idag och sen blev det en åktur med bilen, hade några paket att posta, så det blev en lagom sträcka att köra.
Nu ska jag fixa med en massa kläder som ska säljas hit och dit.
Så mycket jag aldrig använder, som kan komma till nytta någon annanstans. Hoppas ni får en fin Fredag.

Dagens; Skinnjacka//Only, Kofta//VeroModa, Morotsbyxa//GinaTricot, Magtröja//Monki



Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0